VEELGESTELDE VRAGEN
Wat is de levertijd?
Wanneer je een bestelling plaatst wordt deze binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Zodra ik je bestelling heb ingepakt en verzonden heb krijg je een e-mail. Heb je het écht snel nodig? Stuur me dan een bericht op Instagram, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Ik wil een bestelling afhalen, kan dat?
Ophalen is niet mogelijk. Ik verzend al mijn bestellingen!
Waarom betaal ik altijd € 3,95 verzendkosten?
Ik reken voor alle bestellingen verzendkosten. Voor elke bestelling betaal je € 3,95 ongeacht de waarde van het totaal bedrag.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Bestellingen worden verzonden als PostNL brievenbuspost. PostNL bezorgt binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Het kan soms voorkomen dat er een vertraging optreedt bij de post. Bestel dus op tijd!
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met me op.
Stel, je hebt op vrijdag een e-mail ontvangen dat je bestelling is verzonden, dan heb je in de meeste gevallen je bestelling zaterdag in huis. Wanneer er vertraging is bij PostNL dan wordt het waarschijnlijk op het eerst volgende moment bij je bezorgd en dat is dan dinsdag, aangezien PostNL niet op maandag levert.
Ik wil een sticker met een andere tekst, kan dat?
Ja! Stuur me het liefst een bericht via Instagram met de tekst die je op de sticker zou willen.
Dan kan ik je daar een voorbeeld sturen, die je later kunt bestellen in de webshop. De stickers hebben dezelfde prijzen als in de webshop!
Ik wil een kaart met een andere tekst, kan dat?
Nee helaas, dit is niet mogelijk!
Kan ik ook zakjes bestellen?
Ja, ze staan allemaal onder het kopje ' inpakken'
Ik heb een e-mail of een bericht via Instagram maar nog geen reactie ontvangen. Wanneer krijg ik dat?
Ik probeer alle bericht snel te beantwoorden, maar het kan door drukte voorkomen dat je even een paar dagen moet wachten. Weet dat ik berichten op Instagram sneller beantwoord dan e-mail. Maar heb geduld!
Kan ik je ook telefonisch bereiken?
Mijn telefoonnummer staat niet vermeld op mijn website. Ik ben namelijk ook niet altijd bereikbaar en heb geen vaste werktijden. Je kan me bereiken door een DM via Instagram te sturen, te mailen naar info@lotsoflo.nl of vul het contactformulier bij contact in.
Is de webshop ook weleens gesloten?
De webshop is altijd open, maar het kan zijn dat tijdens een schoolvakantie de bestellingen later verstuurd worden. Dit staat altijd op de website vermeld of wanneer je een bestelling plaatst.